Adatkezelés típusa és célja |
Adatkezelés jogalapja |
Az Ön foglalásának teljesítése, az Ön által megrendelt termékek és szolgáltatások biztosítása (beleértve az utasbiztosítást), ügyfélszolgálat, adminisztratív szolgáltatások nyújtása. |
Az adatkezelés olyan szerződés teljesítéséhez szükséges, amelyben Ön az egyik fél, vagy az a szerződés megkötését megelőzően az Ön kérésére történő lépések megtételéhez szükséges |
A megfelelő nyelvi szint megállapítása, készségek elemzése és fejlesztési javaslattétel. |
Az adatkezelés szerződés teljesítéséhez szükséges |
Statisztikai célok, rendszerkarbantartás, biztonsági mentés, a használati szintek kiszámítása, az EF Termékek szerverproblémáinak diagnosztizálásában való közreműködés, üzletfejlesztés, valamint az EF Termékek megfelelő működésének biztosítása érdekében. |
A felhasználók javára az EF Termékek kezeléséhez és fejlesztéséhez fűződő jogos érdek. |
Felhasználók közötti kapcsolatfelvétel lehetővé tétele EF Termékeken keresztül. |
Az adatkezelés szerződés teljesítéséhez szükséges |
Ügyfélszolgálat nyújtása vagy szolgáltatással kapcsolatos információk küldése különböző csatornákon keresztül, például SMS-ben, üzenetküldő szolgáltatásokon (például WhatsApp, Facebook Messenger), chatbotokon keresztül vagy e-mailben. |
Az adatkezelés szerződés teljesítéséhez szükséges |
Annak érdekében, hogy Ön részt vehessen üzenőfalakon, a csevegésben, profiloldalakon és a blogokon, valamint más olyan szolgáltatásokat használhasson, amelyek lehetővé teszik, hogy információkat és tartalmakat tegyen közzé. |
Hozzájárulás |
Jogi igények megállapítása, érvényesítése vagy védelme, illetve követelésbehajtás |
Jogi kötelezettség teljesítése
A jogi igények előterjesztéséhez és védelméhez, illetve a vállalkozás védelme érdekében követelésbehajtáshoz fűződő jogos érdek. |
Információbiztonsági incidensek felderítése, kivizsgálása vagy megelőzése és/vagy csalás, megtévesztés vagy bűncselekmény bejelentése céljából. |
Jogi kötelezettség teljesítése
(a) az EF Termékek felhasználói, valamint (b) vezető tisztségviselőink, alkalmazottjaink és tanácsadóink védelme érdekében az információbiztonsági incidensek, megtévesztések és bűncselekmények felderítéséhez, kivizsgálásához vagy megelőzéséhez fűződő jogos érdek. |
Az alkalmazandó jogi, szabályozási és megfelelőségi követelmények teljesítése, ideértve, de nem kizárólagosan a szankciókra vonatkozó jogszabályokat. |
Jogi kötelezettség teljesítése
Az alkalmazandó jogi és szabályozási megfelelés biztosításához fűződő jogos érdek. |
Visszaélésbejelentő-csatornákon keresztül történő bejelentések megtétele. |
Hozzájárulás |
Fényképek vagy videofelvételek felhasználása marketinganyagokban az EF termékeinek népszerűsítésére |
Az adatkezelés szerződés teljesítéséhez szükséges
Hozzájárulás |
Értékesítési munkatársaink képzése és munkatársaink védelme a telefon- vagy videóhívások során felmerülő fenyegetésekkel szemben. |
Hozzájárulás |
Ajánlataink elemzése és javítása a használati trendek azonosítása, a promóciós kampányaink hatékonyságának meghatározása, valamint az EF Termékek élményének és tartalmának testre szabása az Ön korábbi, az EF Termékeken végzett tevékenységei alapján. |
Hozzájárulás |
Személyre szabott helyzet-alapú szolgáltatások és tartalmak nyújtása az eszköz fizikai helyzetének felhasználásával. |
Hozzájárulás |
Termékeink és szolgáltatásaink értékesítése, beleértve az Ön érdeklődési körén alapuló különleges promóciókat is. |
Hozzájárulás
Az Ön által azonos vállalkozástól korábban vásárolt termékekhez vagy szolgáltatásokhoz hasonló termékek vagy szolgáltatások korlátozott időn belüli közvetlen marketing tevékenységéhez fűződő jogos érdek. |
Harmadik fél vállalatoknak vagy kapcsolt vállalkozásainknak marketingcélokra történő továbbítás és kommunikáció, beleértve a direkt marketingtevékenységeket és telemarketinget. |
Hozzájárulás |
Harmadik fél vállalatoknak történő továbbítás és kommunikáció fizetési megoldások, utazásszervezés vagy informatikai szolgáltatás nyújtása céljából. |
A szerződés teljesítése
• Jogos érdek egy olyan kereskedelmi vállalkozás működtetéséhez fűződően, amely megfelelő harmadik fél szolgáltatók szolgáltatásait veszi igénybe. |
Érzékeny adatok kezelése |
Hozzájárulás
Az adatkezelés az érintett létfontosságú érdekeinek védelme érdekében szükséges |
Az interakcióink elemzése az értékesítési folyamat és a minőségellenőrzés javítása érdekében. |
Jogos érdek |